Wednesday, October 15, 2008

O fapta "buna"

Ieri seara cand ma intorceam de pe afara intalnesc in bloc o vecina mai in varsta, necajita tare ca i s-a stricat yala si a ramas afara. Incerc s-o ajut sa deshida usa cu cheia dar intradevar yala era blocata. Ar fi vrut sa fortez usa cu ceva dar sa nu se strice ca nu are bani.
Imi spune ca are geamul deschis la bucatarie dar... sta taman la etajul 2. Imi vin rapid in minte scenarii de alpinism utilitar si nu mai stau mult pe ganduri si ii zic ca o rezolv eu imediat. Ma duc in casa si o las pe Daria sa se uite la desene animate si imi iau echipamentul necesar si urc pe bloc. Ati ghicit. Imi instalez un rapel peste marginea blocului cu gandul sa cobor pana la nivelul geamului si sa intru in casa vecinei, astfel incat sa pot deschide usa din interior. Totul urma sa se petreaca chiar deasupra intrarii in scara blocului. Norocul meu a fost ca in fata Palatului Culturii era in toi concertul organizat cu ocazia Sarbatorilor Iasilor si mai toata lumea probabil s-a dus acolo, si deci nu am avut spectatori. Nici macar Clau nu a vrut sa ma admire, refuzand sa se uite din balcon sa vada cum evoluez. Dupa ce mi-am aranjat 3 puncte de amaraj diferite, mi-am dat drumul cu o usoara emotie pe coarda si am coborat in rapel pana la etajul 2. Odata intrat in interior nu a fost prea greu sa deblochez usa. Vecina mi-a multumit si uite-asa am facut si eu o fapta buna. Meritam macar pozat.
Si cand ma gandesc ca asigurare abia urmeaza sa-mi fac :))

2 comments:

Ioana said...

Auzi, Vlad, nu vrei sa ne inchizi si noua balconul? E o treaba mult mai spectaculoasa si in cartier la noi se gasesc si spectatori. Eu fac poze si pun pe blog!

Auzi, si daca tot esti pus pe fapte caritabile, nu suporti tu cheltuiala?

Vladimir I.Condratov said...

Da, sunt de acord sa inchid balconul (daca e deschis bineinteles), pe cheltuiala mea, dar va rog sa-mi spuneti care dintre voi vrea sa ramana inchis afara...
Sper ca te-ai referit la inchis usa de la balcon, nu?
:))