Saturday, February 2, 2008

Dati-mi ceva timp... liber

Din pacate, in ultima vreme nu prea mai stiu ce inseamna timp liber... timp liber pentru a-l petrece impreuna cu familia, cu prietenii ori pentru a mai putea iesi putin la munte.
Sunt plecat aproape saptamanal prin toate colturile tarii, pe orice fel de vreme, si unde sunt cel mai adesea singur, dar asta nu inseamna nicidecum timp liber.
Noul meu prieten (Asus A696 PDA) ma mai ajuta sa-mi treaca timpul mai usor, in special in timpul deplasarilor lungi, chiar si atunci cand conduc, fiind dotat cu sistem de navigatie prin GPS. Macar asta merge super, mai ales impreuna cu noul si "micutul" Nissan X-Trail.
Oricum e nasol, m-am cam saturat de viata asta. Mi-e dor deopotriva de familie si de pasiunea mea muntele dar ce pot face decat sa ma impart cat pot de mult in putinul timp liber pe care-l am. Ma tot impart pana n-o sa mai ramana nimic din mine... :))
Asa ca daca vreti sa ma mai vedeti intreg dati-mi ceva timp liber... Dau oricat!

3 comments:

satov said...

Daca te consoleaza cu ceva, nu esti singurul. Pe langa lucru, pe multi dintre noi ne tine sesiunea in priza si nu ne lasa decat sa visam la stanca (fie ea si cea de la bucium) si munte.

Mihai

catalin cretu said...

nu intimplator, etimologia cuvintului "munca" nu e chiar vesela... provine din slava si are sensul de "chin". demisia! serios, incearca sa faci altceva, ce naiba? te invit sa ma insotesti vara asta intr-o vacanta scurta de 3 luni. pariez ca avem ce face!

Florian Mastacan said...

Ce-i tataie, nu mai ai timp ca tre sa muncesti mai mult sa platesti leasingul la Nissan? =))