Sunday, October 5, 2008

Leapsa de la Ioana

Leapsa! Ce e leapsa? M-am uitat in Dex si nu m-am lamurit. Probabil e vreun joc dar sincer nici cand eram mai mic nu am jucat asa ceva asa ca nu stiu cum se joaca. Mai zice ca e o palma data cuiva... Ioana sper ca nu ti-am facut nimic asa de rau incat sa merit o palma de la tine :)
Dar daca ideea e sa ne provocam unii pe altii si sa spunem ce ne place si ce nu ne place iata si versiunea mea:

1. Imi place natura si miscarea. Bineinteles si catzararea. Imi place sa dorm sub cerul liber, cum am facut-o nu demult... Imi place si seara la cort sau la un foc cu prietenii. Imi place in familie cand e veselie si voie buna. Imi place sa iubesc si sa fiu iubit. Imi place sa fiu bun si sa fac lucrurile perfect. Imi place cand sunt apreciat pentru ceea ce pot face. Imi place muntele in orice anotimp. Imi place muzica cam de toate genurile. Chiar si dansul imi place. Trebuie sa recunosc ca in multe cazuri imi plac si momentele de singuratate. Imi plac florile de tot felul.

2. Urasc violenta si nu imi place fumatul. Nu imi place sa fiu dependent de ceva sau de cineva. Nu imi place gandul ca voi imbatrini. Nu imi place lenea si dezordinea. Deasemenea urasc nesimtirea si risipa. Nu imi place sa ma imbat si nici simptomele raului de altitudine. Nu imi place sa fiu bolnav si sa nu pot face ce-mi doresc. Nu imi plac excesele de orice natura.

In ansamblu imi place sa nu-mi placa prea multe si nu imi place sa imi placa prea putine. Cu asta m-am dat gata.

Acum, cui dau eu "palma" mai departe? Alo, m-aude cineva?
Catalin M. ce zici te prinzi in joc?

2 comments:

Ioana said...

Buna treaba, leapsa asta. Uite vezi, asa devii filosof

morcat said...

a durat 2 luni, dar azi raspund si eu la postu asta :-) scuze, dar era prea "filosofic"