Sunday, July 15, 2007

Intalnire ratata

Anul 2007 a fost pentru mine "Anul Intalnirilor". Tocmai pe 8 iunie am avut Intalnirea de 20 de ani de la terminarea liceului (Promotia 1987 a Liceului M.Eminescu Botosani cu faimoasa clasa E+F) iar pe 7 iulie era planificata Intalnirea de 10 ani de la terminarea celei de a 2-a facultati (Facultatea de Chimie a Universitatii Al.I.Cuza Iasi - sectia Biochimie Tehnologica) pe care bineinteles am ratat-o ... din cauza ca deja aveam luate biletele la mare in Bulgaria. Si chiar imi pare rau caci eram o grupa faina. A ramas ca poate macar cei de prin Iasi ne vom vedea la o bere candva vara asta.
Intalnirea de 20 ani de la terminarea liceului a fost super si cred ca toti am ramas cu o usoara tristete ca s-a terminat dar si cu speranta in viitoarea intalnire de la 25 sau 30 ani (nu stim exact cand va fi organizata).

La liceu, unde s-a strigat catalogul (si unde eu am intarziat putin) au venit doar 4 profesori si cam jumatate (aprox.20) din colegii de clasa iar la restaurant unde a fost si mai frumos (culminand la mine cu baia in piscina) nu au mai venit decat 2 profesori. O parte din colegi au venit singuri iar restul cu sotii/sotiile. S-a povestit pe nerasuflate, s-au schimbat impresii, pareri, s-a dansat (mai ales muzica de pe vremea liceului) si a fost un meniu foarte bun. Cei care nu au venit au pierdut ceva si e treaba lor. Mie mi-a placut (mai ales ca am primit si unele complimente despre cat de putin schimbat arat dupa 20 ani) si tocmai de aceea regret pierderea intalnirii cu colegii din a 2-a facultate. Dar voi afla eu ce si cum a fost...

No comments: